Monday, 16 April 2012

Mid sem lagi...

kejup je rasenye ble cti...pejam celik, pejam celik...eh...cuti mid sem da abes? makne nye kena la kembali ke UUM tercinta :) dah rindu kt bilik neh...mmg x saba nk smpi kolej.. so time cti ape je yg di buatnye? erm...kalo aku time cti sem bru2 ni aku pgi umah sis aku, then pgi pulak umah roomate aku n lg bape hari nk abes cti baru lah balik umah sendiri..ble kt umah, mcm bese la..mcm2 keja perlu dilakukn..org pompuan ni kena la rajin kn. n aku jage ank buah aku => aku mintak sis aku tinggalkn je ank dia kt umah, x payah anta pgi umah pengasuh..bkn slalu pn aku balik kn. lagi pun aku suke kt budak, so xde hal lah nk jage ank buah sndri. nme ank buah aku ni "mohd darwisy al-umair", dia baru setahun 5 bln. mlot dia becok, ape org kt sekeliling dia buat mesti dia nk tiru..bdk2 umo mcm ni, dia akan belajar sst melalui pemerhatian. ape yg kite ckp pn dia akn ikot. so org dewasa ni (temasuk lah dri sy sndri) becakap kena hati-hati...jgn ckp benda yg x elok, nt diorg pn akn ikot. kena tnjuk cth yg baik :) x saba nk tgk setiap perubahan darwisy lagi lepas ni...semoga ank buah aku jd org yg berguna bila besar nt...amin...

No comments:

Post a Comment