Monday 30 April 2012

sindrom mengigau....

ok...citer sal ngigau...n aku seorang yg kuat ngigau! -__-" (malu ok!) yg selalu perasan aku ngigau ni, confirm la roomate aku yg cumel tu...lg2 bila dalam 1 hari tu, byk keja aku buat...(konon busy la kn), then mlm mesti aku ngigau...mcm2 la aku merepek...ckp sorg2...ble esoknye, roomate aku pn open table ar...cter kt aku...hah!serius ketawe x leh cover sal malu sgt! huisshhh....awat la jd lagu ni! kdg tu aku tnye jam pukul bape la... aku t'kuar ayt "awk bt ape tu"..hahaha....nasib x pnh lg kua ayt "syg nk kiss"...confirm dpt PENYEPAK! so nak elak dr ngigau ni, aku kne la dpt rehat yg secukupnye...InsyaAllah, mlm tu confirm aku tido lena punyee....xde la keesokkn harinye roomate aku boleh gelak2 kn aku kn, kn,kn....ok la, mau tdo,,,nt tdo lmbt, duk sibuk update blog yg xde sesape  bace neh...mau aku ngigau lg...ha, hari ni 1 May 2012, so nk wish...happy labour day! :) Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment